A la nostra escola volem que els nostres infants estiguin prop de les innovacions tecnològiques que van sorgint. Entre una d’aquestes innovacions ens trobem amb les noves propostes educatives en tant la implantació de la robòtica  als centres.

Per això, hem convidat a la nostra escola al Jordi Fernández, membre de l’ Empresa de Robòtica de Abu Dhabi  amb seu social  a Barcelona;  encarregada de la fabricació de les lïnies de producció del sector farmacèutic i d’ alimentació a tot el món.

Els nens de tercer van dissenyar el seu Robot a partir de les explicacions i dels vídeos que ens va presentar i que podeu veure a l’enllaç següent.

Va ser una tarda molt especial i engrescadora. Van aprendre moltes coses super interessants sobre Robòtica.

>FOTOS<