Aquests dies hem tingut a la nostra escola uns músics que pertanyen a l’Associació Cultural INUWALI KI FANY (https://www.inuwalikifany.es).

Aquests músics, ens han apropat una mica més a la cultura africana mitjançant algunes cançons i instruments. Ens han portat: els doundouns, el sangbang, el kenkení, el djembé, el balafón, el krin, els cascanyets i el n’goni.

Finalment, hem tocat ritmes africans amb els djembes.El més important és la gran connexió entre tots els alumnes i el David que ens feia el taller: molta paciència, molt carinyo envers la cultura africana i l’escola, i molta professionalitat en totes les sessions.

El fet de ser tan proper a tots i poder interaccionar amb els alumnes i mestres a la nostra aula ha sigut molt i molt positiu. El clima dins de totes les sessions durant els 4 dies i tenir un instrument per participar tots junts immillorable. La valoració de TOTS els alumnes és d’excel.lent….així que pel proper curs repetirem ben segur!!!!!

Moltes gràcies David.

>FOTOS<